Kikopnak a kínálatból a benzines Porschék
A német gyártó a jövőben egyre jobban a villanymotorokra kíván fókuszálni.
A német gyártó a jövőben egyre jobban a villanymotorokra kíván fókuszálni.
A nyártól új kiberbiztonsági protokoll lép életbe az autóknál az EU-ban.
A 718 Boxster és a 718 Cayman mostantól különleges Style Edition kivitelben is elérhető.
A 718-as széria legsportosabb modelljei mostantól 0,5 másodperccel rövidebb idő alatt lőhetnek ki 0-ról 100-ra.
A Consumer Reports lemérte, hogy pontosan mire képes az új modellek fékrendszere.
A német gyártó kompakt és könnyű sportkocsijában egy remek 6 hengeres boxermotor teljesít szolgálatot.
350 lóerős járgányt vett magának szülinapjára.
A kereken 300 lóerős vadonatúj 718 T kupé és roadster változatban is elérhető, és igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Megérkezett a 718-as széria legújabb, eddigi legnagyobb teljesítményű változata.
Egymás után végigpróbáltuk az összes új Porschét, így most első kézből számolhatunk be az igen sportos német járgányok érdekességeiről. És az első elektromos Porschéról is hozunk új infókat.
Isztambulban aszfalton és terepen próbálgattuk feszegetni a legújabb zuffenhauseni sportkocsik és terepjárók határait. Hogy meddig jutottunk? Rögtön kiderül.
A 2016-os "kis" Porsche már olyan jól gyorsul, mint egy 10 éves "nagy" Turbo S, ezenkívül az új modell fékeit és egyéb képességeit is alaposan próbára tettük a kanyargós német hegyi utakon.
A stuttgartiak jelentősen átdolgozták a belépő szintű sportkocsijukat, négyhengeres, turbó boxermotorokra cserélték a korábbi szívó hathengeres erőforrásokat. Mindez plusz lóerőket, nagyobb nyomatékot, alacsonyabb fogyasztást hozott magával. Meg új elvezést, mostantól Porsche 718 Boxster a hivatalos titulus.
A Porsche két középmotoros autóját a Caymant és Boxstert is átnevezi és mostantól Porsche 718-nak kell hívni őket. Természetesen a megkülönböztető jelölése megmarad a kupénak és a nyitható tetősnek.